بارنامه

ادمین · 11:40 1400/02/09

معرفی شفاف و صریح خدمات کسب و کار از جمله انواع پیام های انتظار بسیار مفیدی است که می تواند دو هدف را دنبال کند. را در محل بسته بندی کرده و بار به صورت کارتن کارتن در می اید. اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید. هر کسی که مسافر هواپیما است تا حد مجاز اعلام شده حق حمل بار را داراست، که بیش از آن باید قیمت گزافی را پرداخت کند. هر کشوری برای فریت بار محدودیت گمرکی خاص خود را داراست، قطعا این در مورد کشور ما هم صدق می کند و محدودیت فریت بار شامل: اتیغه جات و قالی و قالیچه، طلا و جواهرات، اسلحه، سلاح گرم و دیگر تجهیزات نظامی است، که دارای ممنوعیت فریت بار هستند. بسته بندی کالا شرایطی خاص را داراست، به مانند: بار های چوبی باید سم پاشی شوند، اسباب چینی تا دیگر بار شرایط بسته بندی متفاوت تری دارند و … در این مرحله قبل از انتقال کالا به داخل جعبه چوبی ابتدا کالای مورد نظر توسط مشبا ضربه گیر و یا یونولیت بسته بندی میگردد. قبل از هر چیزی باید توضیح دهیم که شرکت فریت بار پادمیرا راه به هیچ عنوان بار پک شده قبول نمی کند و باید بار توسط نیروهای شرکت بسته بندی شده باشد . This data 

مسافرینی که از قبل اطلاعی در مورد قوانین اضافه بار کسب نکرده اند محکوم به پرداخت صدها دلار پول زبان بسته و زحمت کشیده به هواپیمایی میباشند. علت فریت بار برای قیمت بسیار ارزان آن نسبت به شرکت های هواپیمایی بابت اضافه بار مسافر است، که توصیه شده است. فریت بار در حقیقت حمل ایمن بار اضافی از مسیر هوایی با قیمتی ارزان توسط شرکت فریت بار است. چون برای حمل هوایی بار شما راهی ساده تر و آسان تر وجود دارد، که هزینه آن نیز برای شما سبک تر تمام شود. واقعا سفر های هوایی به عنوان سفر هایی پر هزینه شناخته می شود، اما اینکه مجبور شویم هزینه بیشتری هم دهیم، واقعا درد آور است، چون در برخی اوقات هزینه های باراضافی واقعا سنگین است. هزینه حمل بار اضافی را در سفرهای هوایی جدی بگیرید، چون می تواند این هزینه آنقدر سنگین باشد که از سفر شما پر از احساس خاطره، چیزی را به جا نگذارد. فرودگاه امام خمینی به عنوان مبدا و مقصد بسیاری از حمل و نقل های هوایی به سراسر دنیا است. حصول اطمینان خاطر مشتریان عزیز و اعتماد آنها بزرگترین هدف و ماموریت مجموعه فریت بار از فرودگاه امام خمینی(ره) است و تلاش میکنیم در این مسیر با مدنظر قرار دادن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان بهترین باشیم. 

برای ارسال کالاهای خود به روش فریت بار مسافرتی میتواند هم شخصا به فرودگاه امام خمینی مراجعه کنید و درخواست بدهید یا میتوانید با شرکت حمل و نقل هوایی بینالمللی معتبر هماهنگ کنید و از بسته بندی، تا تشریفات گمرگی و اخذ بارنامه را به آنها بسپارید. فریت بار از فرودگاه امام خمینی جهت حمل هوایی بارهای تجاری و مسافری، اضافه بار مسافری و یا لوازم منزل مهاجران یکی از راههای به صرفه ارسال بار به مقاصد مورد نظر مسافران است. ارسال بار از فرودگاه امام خمینی یکی از خدماتی است که شرکت گیتی مهر دی ارائه می دهد. بار شما به قسمت بار فرودگاه امام خمینی جهت کارهای گمرکی منتقل میشود. گمرک جمهوری اسلامی ایران هزینه ای برای انجام تشریفات گمرکی دریافت نمیکند و فقط برای صدور پته کالای فریتی مبلغ هزار تومان دریافت می نماید. تمامی کالاهایی که از مرز فرودگاه امام خمینی خارج می شوند در مرحله نخست توسط نهاد های نظارتی مانند گمرکات جمهوری اسلامی مورد بازرسی قرار گرفته و پس از انجام تشریفات گمرکی از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی و به صورت هوایی از کشور خارج می گردد تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی برای انواع بار ، جهت فریت بار به صورت هوایی ، در زمانی کمتر از یک روز کاری بسته به نوع بار انجام می پذیرد فرستندگان کالا و یانماینده ایشان می توانند با مراجعه به دایره فریت مسافری جهت انجام فریت بار برای اضافه بار مسافری و یا لوازم منزل مهاجرین ، و یا به قسمت صادرات تجاری جهت صادرکردن انواع کالای ایرانی به خارج از ایران مراجعه نمایند.