ارسال بار و بارنامه

ادمین · 11:45 1400/02/09

پس قبل از هر چیزی باید بدانید که چه میزان بار دارید و حمل آن از چه راهی برایتان به صرفه تر است. برای داشتن سفر هوایی راحت فقط فریت بار را تنها گزینه انتقال بار بدانید. برای چنین کاری لازم است تا این لوازم با هواپیما حمل بار انتقال یابد که به آن در اصطلاح فریت بار می گویند. لازم به ذکر است که زمان بستگی به متغیرهایی مانند وزن ،حجم و نوع کالا بستگی دارد. برای محاسبه هزینه حمل بار یا قیمت فریت بار اطلاعات مربوط به وزن و حجم بار را لازم داریم. خیلی از شرکت ها در داخل کشور نمونه محصول تجاری خود و یا وزن های بالای بار تجاری را می خواهند به صورت هوایی و به سرعت برای مشتریان خود در سراسر دنیا ارسال کنند ؛ برای این کار نیاز به شرکتی دارند که بتواند این کار را برایشان انجام دهد ؛ شرکت اریکه ترابرسهیل(ATS) با ارائه بهترین خدمات در ارسال بار هوایی تجاری به سراسر دنیا می تواند راهنمای بزرگی برای شما و مشتریانتان باشد .

بعد از انجام این مراحل برای انتخاب یکی از شرکت های حمل و نقل هوایی اقدام می کنید و کالا را بارنامه کرده و تک بار را دریافت می کنید. 4- شرکتهای هواپیمایی برای کسب سود بیشتر بارنامه های خود را به آژانس های حمل و نقل بارهوایی می دهند تا برای آنها بازاریابی کنند . مسافران و مهاجران با توجه به مسائل اقتصادی و نرخ متلاطم ارز با مشکلات زیادی در سفرهای خود مواجه هستند. مسافران می توانند برای اینکه اضافه بار خود را با خیالی آسوده از ایران به شهرهای استرالیا بفرستند می توانند از خدمات ما در اریکه ترابرسهیل(ATS) بهرمند شوند . را با خود ببرند. اکنون موسسات با خدمات بسته بندی ایمن هر کالایی را برای ارسال بار هوایی آماده میکنند. ما در ارسال هوایی بار شما تمامی این موارد را در نظر میگیریم و به شما کمک میکنیم تا با هزینه ای که پرداخت میکنید بیشترین وزن بار را ارسال کنید. برای در نظر گرفتن وزن بارنامه در فریت بار هوایی بعد از اینکه حجم حقیقی و حجم واقعی محاسبه شد هر کدام که بیشتر باشد را در نظر می گیرند.

فریت بار یکی از سریع و سیرترین روش های حمل و نقل و ترخیص کالا هوایی و بین المللی در ایران می باشد. در این دنیایی که حمل و نقل بسیار زیاد شده است و تعداد مهاجرت ها نیز بیشتر شده است اهمیت و کاربرد فریت بار نیز بیشتر شده است. مهاجرین به کشورهای دیگر به هنگام مهاجرت تصمیم به فریت بار قسمتی از لوازم منزل خود به مقصد مورد نظر می باشد که عموما این وسایل شامل وسایل آشپزخانه و اسباب و اثاثیه شکستنی مورد استفاده در منزل است این افراد بدین جهت میبایست نسبت به بسته بندی بار لوازم منزل خود بسیار آگاه باشند . اگر بخواهیم مثالی در این رابطه بزنیم می توان به کالاهایی که امنیت آنها بسیار اهمیت دارد اشاره کرد و یا کالاهایی زمان رسیدن آنها به مقصد مهم باشد و یا کالاهایی که ارزش و قیمت بالایی دارند را از طریق حمل و نقل هوایی جا به جا می کنند.

سرعت ارسال از فرودگاه امام که در اینجا بیان شده است نسبت به روش های حمل بار دریایی و زمینی و ریلی بیشتر است و در مواقعی که زمان رسیدن بار به مقصد مهم است ارسال بار هوایی می تواند گزینه مناسبی باشد و سرعت این روش با سایر روش های حمل قابل مقایسه نیست. به طور کلی امکان ترخیص چند نوع کالا از گمرکات کشور چه گمرکات زمینی و چه گمرکات هوایی و دریایی وجود دارد ( کالاهای مجاز، کالاهای مشروط، کالاهای ممنوع) کالاهای مجاز کالاهایی هستند که برای واردات و یا ترخیص آن کالا از گمرکات کشور مانعی وجود ندارد و به راحتی می توان نصبت به ترخیص آن ها از گمرک اقدام کرد. این اصطلاح در صنعت حمل و نقل بکار می رود که جز خدمات ارسال بار به صورت هوایی، زمینی، دریایی است. از دیگر خدمات این شرکت در زمینه خدمات دریایی ارائه سرویس های فریت بار و خدمات جانبی حمل و نقل بین المللی از قبیل انبارداری، بسته بندی، بارگیری و چیدمان بار، انجام تشریفات گمرکی، ترانزیت داخلی و بخصوص ارائه خدمات تخصصی در زمینه حمل و نقل لوازم منزل و مبلمان به کشور های مهاجر پذیر از قبیل کانادا - استرالیا - آمریکا - اروپا و غیره می باشد.